Information and hjælp

 

Spørgsmål/problem
Svar
Hvad kan login-boksen?
  • Det er adgangen til Ticket Biz Travel Portal - en rejseportal til dig og din virksomhed.
  • Når du er logget på rejseportalen, vil du automatisk have adgang til reservationssystemet Travel Online (gælder de virksomheder, der bruger denne service), have mulighed for at redigere dine profiloplysninger, se vigtige rejsenyheder, downloade følgesedler mv
Hvordan logger jeg ind?
  • Din emailadresse er dit brugernavn
  • Adgangskoden er det, du modtog ved registreringen hos Ticket Biz
  • Kan ikke huske din adgangskode, kan du bestille en ny ved at klikke på "Glemt adgangskode"
Jeg forsøger at logge ind men får meddelsen:
"Forkert brugernavn eller adgangskode”
  • Kontroller, at du har indtastet den korrekte emailadresse
  • Har du prøvet at bestille ny adgangskode ved at klikke på "Glemt password"?
  • Kontakt supportafdelingen hvis problemet fortsætter
Jeg har bestilt ny adgangskode men får meddelelsen:
"Desværre nulstilles din adgangskode ikke. Kontroller at du har indtastet den korrekte e-mail-adresse. "
  • Er du registreret som bruger?
  • Kontroller at du har indtastet den korrekte emailadresse
  • Har du ændret din emailadresse, siden du registrerede dig?
  • Kontakt  supportafdelingen hvis problemet fortsætter
Jeg har bestilt ny adgangskode, men jeg modtager det ikke.
  • Har du tjekket dit spam / junk-filter? Afsenderen er noreply@bcdtravel.se. Emnelinjen viser "Bestil ny adgangskode til Ticket Travel Profile"
  • Kontakt  supportafdelingen hvis problemet fortsætter 
Hvordan ændrer jeg adgangskoden?
  • Log ind og klik på ”skift adgangskode" i højre kolonne
Hvilke krav er der til adgangskoden?
  • Adgangskoden skal være mindst otte tegn lang og må ikke indeholde æøå
  • For højere sikkerhed anbefales det, at du blander store og små bogstaver og tal
Hvor mange forsøg til at logge ind har jeg?
  • Højst fem forsøg er tilladt. Derefter låses din konto automatisk. For at låse den op igen, er du nødt til at kontakte supportafdelingen.
Jeg vil registrere mig som bruger.
  • Er du kunde hos Ticket Biz?

    JA
    Kontakt supportafdelingen for at få hjælp med registreringen.

    NEJ
    Kun aftaleskunder har adgang til log-ind.
    Er du intresseret i at blive aftalekunde, kontakt os:  sales@dk.fcm.travel
Jeg har har et direkte link til min virksomheds Travel Online som jeg har brug tidligere. Kan jeg fortsat bruge det?
  • Den gamle link vil fortsætte med at fungere som før.
  • Bemærk at du der bruger dine logind-oplysninger  i Travel Online, som kan adskille sig fra den i  Travel Profile / login-boksen på www.ticketbiz.se.
Jeg bruger den mobile selvbooking-app e-Travel Mobile. Nu har jeg problemer med at logge ind. 
  • Du skal nustille applikationen. Dette kan du gøre ved at følje instruktionerne i denne guide.
Hvilke browsere understøttes?
  • Hjemmesiden understøtter de almindelige browsere såsom Internet Explorer (version 7 och senare), Google Chrome, Firefox etc.
Hvordan kontakter jeg support? Her finder du kontaktoplysningerne til vores supportafdeling.


Det er midlet til Ticket Biz Travel Portal - en rejseportal for dig og din virksomhed.
Når du er logget på rejseportal vil du automatisk modtage adgang til reservationssystemet selve Travel Online (for de virksomheder, der bruger denne service), mulighed for at redigere dine profiloplysninger, vigtig rejse nyheder, download, følgeseddel mv